Der skulle efter sigende være sne og frost i Danmark. Vi har glædet os meget til solen, men det er nok oftere at vi se sol end sne. Så håber i må nyde vejret derhjemme. Så tager vi en dukkert mere.

Vi laver lige en sammenligning